Polityka prywatności
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA GOŚCI HOTELU I RESTAURACJI „MAGNOLIA”
§ 1 [Definicje]
- Administrator HOTEL „MAGNOLIA” Bugajski Janusz, Szewce ul. Dewońska 15, 26-052 Sitkówka-Nowiny, NIP: 6571027308, REGON: 290280256 będący właścicielem Hotelu i Restauracji „MAGNOLIA” mieszczących się w miejscowości Zgórsko 90A, 26-052 Sitkówka- Nowiny. (dalej: Administrator).
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”) przy czym możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;.
- Serwis – strona internetowa Administratora zamieszczona pod adresem: hotelmagnolia.pl
- Klient – osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności Administratora w Serwisie, opisanych w Polityce.
§ 2 [Kontakt]
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora zapraszamy do kontaktu z Administratorem za pomocą̨ poczty elektronicznej pod adresem recepcja@hotelmagnolia.pl telefonicznie pod numerem 41 366 79 12, bądź bezpośrednio w siedzibie Administratora.
§ 3 [Ochrona Danych Osobowych]
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
-
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że dane osobowe są:
– przetwarzane zgodnie z prawem;
– zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
– merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
– przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania. -
Administrator pozyskuje informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
- poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach,
- poprzez gromadzenie plików “cookies”.
-
Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez klienta w ramach Serwisu:
- Google Analitycs – w celu analizy statystyk strony internetowej oraz na potrzeby reklamy AdWords.
- Piksel Facebook’a – w celu analizy statystyk strony internetowej, a także w celu optymalizacji i tworzenia grup odbiorców kampanii reklamowych.
§ 4 [Podstawy prawne oraz cele przetwarzania danych w serwisie oraz prawa osób, których dane dotyczą]
- Pani/a dane mogą być przetwarzane w celu
- analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywania treści do potrzeb użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- udzielania odpowiedzi na zadane pytania, prowadzenia korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO np. windykacji, czy monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Obiektu.
- Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danyc
- Ma Pani/Pan prawo:
- żądać od Administratora wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
- żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO)-w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
- żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO)-np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe -może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych);
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 5 [Przekazywanie i udostępnianie danych osobowych]
- Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości oraz m.in. firmą, które dostarczają usługi kurierskie, operatorom pocztowym,
- Dane mogą być powierzane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, m.in.
- w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
- w celu świadczenia usług hostingu, udostępnienia oprogramowania sklepu internetowego, przechowywania danych osobowych, wykonywania kopii zapasowych danych osobowych, integracji z systemami płatniczymi;.
- w celu rejestracji domen
- w celu prowadzenia obsługi księgowej, prawnej, marketingowej, windykacyjnej
§ 6 [Weryfikacja dostępności pokoi ]
- Klient poprzez stronę internetową Hotelu może dokonać kalkulacji w zakresie ceny wynajmu danego pokoju na wskazany okres. W tym celu wypełnienia formularz, który zostaje w formie mailowej przesłany do właściwego działu Hotelu. Przesłane dane są weryfikowane przez pracownika Hotelu, który poprzez kontakt mailowy bądź telefoniczny, potwierdza możliwość rezerwacji bądź proponuje inny termin.
- Aby dokonać kalkulacji, klient podaje dane, jak imię, nazwisko, nr telefonu, data rezerwacji oraz adres e-mail.
- Aktywność Klienta w Serwisie, w tym jego dane osobowe, są zapisywane w logach systemowych, a dane z logów przetwarzane są w związku ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych oraz zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami, nieprawidłowościami lub ochroną przed hakerami.
- Zarezerwowanie pokoju przez Klienta jest równoznaczne z przetwarzaniem jego danych osobowych. Klient podaje dane niezbędne do realizacji umowy z Administratorem. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne.
§ 7 [Formularz kontaktowy]
Administrator zapewnia możliwość kontaktu poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie hotelmagnolia.pl. Klient podaje swoje dane osobowe niezbędne do skontaktowania się z nim i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Klient może podać dobrowolnie także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na udzieleniu odpowiedzi na zadane pytanie, w celu komunikacji z Klientami.
§ 8 [Portale społecznościowe]
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) . Dane uzyskane poprzez media społecznościowe są przetwarzane, by informować Klientów o aktywności Administratora oraz promowaniu produktów oraz usług, a także w celu komunikacji z Klientami za pośrednictwem mechanizmów i narzędzi dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promocji przedsiębiorstwa, budowania wizerunku przedsiębiorstwa w sieci oraz poszerzaniu sieci kontaktów.
§ 9 [Pliki cookies]
- Pliki cookies to instalowane na urządzeniu Klienta przeglądającego Serwis, małe pliki zbierające informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Klienta i dokonywanych przez niego ruchów w Serwisie
- Cookies używane są w celu: poprawienia funkcjonalności strony internetowej, dopasowania treści ofert do Państwa oczekiwań i preferencji ustalonych na podstawie zachowań w sieci, zbieraniu anonimowych statystyk
- Korzystając z Serwisu, wyrażają Państwo zgodę na stosowanie Cookies zgodnie z niniejszą Polityką. Jeżeli nie zgadza się Pani/Pan na używanie przez nas Cookies lub innych tego typu technologii, proszę zmienić ustawienia dotyczące tych plików samodzielnie poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej (możliwe w każdym czasie), określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do własnego urządzenia lub wyjść z Serwisu.
- Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć́ na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie, a w niektórych sytuacjach uniemożliwić prawidłowe korzystanie z Serwisu.
- W Serwisie Administrator wykorzystuje 2 typy plików Cookies – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne pozostają w przeglądarce użytkownika tylko przez czas korzystania przez niego ze strony internetowej, a pliki stałe pozostają w przeglądarce do momentu terminu ich wygaśnięcia lub do momentu ich usunięcia przez Serwis
- W czasie odwiedzin Serwisu, przeglądarka Klienta może zapisywać́ pliki Cookies pochodzące od podmiotów trzecich takich jak m.in.: Google, Facebook, Instagram. Informacje na temat danych przechowywanych w tych plikach znajdują się na stronach powyższych podmiotów.
§ 10 [Zmiana polityki prywatności]
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.