RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA GOŚCI HOTELU I RESTAURACJI „MAGNOLIA”
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: HOTEL „MAGNOLIA” Bugajski Janusz, Szewce ul. Dewońska 15, 26-052 Sitkówka-Nowiny, NIP: 6571027308, REGON: 290280256 będący właścicielem Hotelu i Restauracji „MAGNOLIA” mieszczących się w miejscowości Zgórsko 90A, 26-052 Sitkówka- Nowiny.
- W sprawie wszelkich pytań oraz realizacji praw dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 41 366 79 12, adresem e- mail: recepcja@hotelmagnolia.plbądź bezpośrednio w siedzibie Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana, jak również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych.
- Zakres przetwarzanych Pani/Pana danych osobowych, zależy od etapu i sposobu ich pozyskiwania jednakże nigdy nie wykracza poza katalog: imię i nazwisko; adres zamieszkania; adres email; numer telefonu; numer PESEL; numer NIP (w przypadku gdy chce Pani/Pan otrzymać FV); numer karty płatniczej (wyłącznie do dokonania rozliczeń), numer rejestracyjny pojazdu (gdy korzysta Pani/Pan z parkingu hotelowego) oraz wizerunek (monitoring).
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu:
- zawarcia i wykonania umowy, której będziecie Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy – tj. w celu dokonania rezerwacji usługi, jej wyceny, wykonania usługi – art.6 ust.1 lit. b RODO;
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – np. w zakresie wystawiania faktur VAT czy wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów podatkowych – art. 6 ust.1 lit. c RODO;
- prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora takiego jak dochodzenie ewentualnych roszczeń, zapewnienie Pani/Panu bezpieczeństwa oraz zabezpieczenie mienia w trakcie świadczonych przez Administratora usług, dostosowania świadczonych usług do Pani/Pana osobistych preferencji oraz w celu udzielenia odpowiedzi na pytania lub dostarczenia treści informacyjnych, w przypadku zapytania ogólnego, ofertowego czy też złożonego za pomocą formularza kontaktowego – art.6 ust.1 lit. f RODO.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane:
- w celu realizacji umowy o świadczenie usług hotelowych będą przechowywane tak długo, jak jest to niezbędne do wykonywania umowy, a po tym czasie, przez czas odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń,
- w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, będą przechowywane przez czas niezbędny do wypełnienia tego obowiązku,
- na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, będą przetwarzane do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane:
- podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- urzędom i organom uprawnionym do przetwarzania danych na podstawie szczególnych przepisów prawa,
- firmom obsługującym Administratora m.in. w zakresie usług księgowych,
- podmiotom przetwarzającym na zlecenie Administratora dane w celu windykacji należności,
- instytucjom płatniczym, w tym operatorom i pośrednikom płatności, bankom,
- firmom świadczącym dla Administratora usługi hostingu, w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
- podmiotom obsługującym system informatyczny oraz teleinformatyczny Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
- Posiada Pani/Pan prawo:
- dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- żądania od Administratora przeniesienia Pani/Pana danych do innego Administratora, jeśli nie wpłynie to niekorzystnie na prawa i wolności innych osób.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. MONITORINGU WIZYJNEGO
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie monitoringu wizyjnego w budynku HOTELU położonego w miejscowości Zgórsko 90A, gm. Sitkówka-Nowiny (dalej: „Obiekt”) oraz na terenie wokół Obiektu jest: HOTEL „MAGNOLIA” Bugajski Janusz Szewce, ul. Dewońska 15, 26-052 Sitkówka-Nowiny, NIP: 6571027308, REGON: 290280256.
- W sprawie realizacji swoich praw dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 41 366 79 12 lub adresem e- mail: recepcja@hotelmagnolia.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu obserwowania i rejestrowania obrazu zdarzeń w Obiekcie oraz na terenie wokół Obiektu na podstawie prawnie uzasadnionego interesu tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, aby zapewnić ochronę osób i mieniana Administratora. Monitoring nie jest wykorzystywany do nadzorowania wykonywania pracy przez pracowników.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 14 dni. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tego okresu, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
- Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych jeśli nie narusza to praw innych, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę
- Administratorem Pani/Panadanych osobowych jest: HOTEL „MAGNOLIA” Bugajski Janusz, Szewce ul. Dewońska 15, 26-052 Sitkówka-Nowiny, NIP: 6571027308, REGON: 290280256
- W sprawie wszelkich pytań oraz realizacji praw dotyczących ochrony danych osobowych prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 41 366 79 12, adresem e- mail: recepcja@hotelmagnolia.pl bądź bezpośrednio w siedzibie Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnej oraz (o ile zgoda została udzielona) przyszłych rekrutacji.
- Podstawy prawne przetwarzania:
- W zakresie danych wskazanych w Kodeksie pracy: podstawa prawna -> art. 6 ust. 1 lit. c) RODO i przepisy KP tj. obowiązek pracodawcy.
- W zakresie dodatkowych danych udostępnionych przez Kandydata za jego zgodą (inne dane niż wskazane w Kodeksie pracy): podstawa prawna -> art. 6 ust. 1 lit. a) RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, tj. dobrowolna zgoda Kandydata, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- W zakresie przyszłych Rekrutacji art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. dobrowolna zgoda Kandydata, o ile zostanie wyrażona, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Podanie danych osobowych określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W pozostałym zakresie , jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość uczestnictwa w procesie rekrutacji.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi hostingowe poczty elektronicznej, za pośrednictwem której przesyłane jest CV.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres trwania obecnej rekrutacji ( z uwzględnieniem 3 miesięcy w których istnieje możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), natomiast w zakresie przyszłych rekrutacji (o ile zgoda została udzielona) – przez okres dalszych 12 miesięcy od zakończenia obecnej rekrutacji bądź bez rekrutacji.
- Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do przekazanych danych osobowych, do ich sprostowania oraz żądania ich usunięcia, jak również do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także do ich przenoszenia. Przysługuje Państwa także prawo do wycofania wyrażonej zgody (w zakresie jakim była złożona) w dowolnym momencie, wycofanie zgody może nastąpić przez jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Posiadają Państwo także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W stosunku do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.